فال امروز
 خـــوابـهــایـم ...


zendegie daneshjooeeie man

mojaradioo dardesarash


جاده ی خیس ...

 

جاده ی خیس ...
از دل كوچه گذشتم از میون جاده ی خیس
این مسیر بدون برگشت كه واسم هیچ آشنا نیست

میخوام آرامش بگیرم من كه تو غصه اسیرم 
حق من نیست مثل سایه توی تنهایی بمیرم..
.


 

 

 

 

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

رسیدن هم مثل نرسیدن سخت است...
رسیدن آداب دارد...
وقتی رسیدی باید بمانی،
باید بسازی...

باید مدام یادت باشد که چه قدر زجر کشیدی تا رسیدی ...
که آرزویت بوده برسی ...

وقتی رسیدی باید حواست باشد...تمام نشوی...

 

 

 

 

 

تـــنــهــــــــــــــا یـیــــِِِِِِ

یعنی ذهـنــــم پـــــــــر از تــــــــــــــــــو

و خـــالـــــــــی از دیــگــران هســتــــــــ....

امــــــــا

کـنـــارم خــالــــــی از تــــــــــــو

و پــــــــر از دیــگــــــــران !!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

چه بی تفــــــــاوت زندگــــــــی می کنند

آدمــــ هــــــــا ...

بی آنــــــــکه بداننـــــــد در گوشـــــــه ای از دنیــــــــــا

تمــــــــامــــ دنیـــــــــای کســـــــــی شـده انــــــــد ...!

•.♥حوا تو مگر سیب را پوست کندی خوردی

 که دنیا اینگونه پوست ما رامیکند!! ...♥.•

 

 

 

oون که رفته


 

...وقتی که بن بست غربت سایه سارقفسم بود ...

...زیر رگبارمصیبت بی کسی تنهاکسم بود...

...میرسد روزی که بی من روزهارا سر کنی ...

...میرسد روزی که مرگ عشق را باور کنی...

...میرسدروزی که تنها در کنار عکس من ...

...نامه های کهنه ام رامو به مو از برکنی...

...دیدی اخرش نموندی منو تا جنون کشوندی...

...دلی که دادم دستت اخرش زدی شکوندی...

...وقتی که بن بست غربت سایه سارقفسم بود ...

...زیر رگبارمصیبت بی کسی تنهاکسم بود...

...میرسد روزی که بی من روزهارا سر کنی ...

...میرسد روزی که مرگ عشق را باور کنی...

...میرسدروزی که تنها در کنار عکس من ...

...نامه های کهنه ام رامو به مو از برکنی...

...دیدی اخرش نموندی منو تا جنون کشوندی...

...دلی که دادم دستت اخرش زدی شکوندی...


 

 

 

شایدآرام تر میشــــــدم

 

فقــــــط و فقــــــط

 

شعرهایـــــــم به همیـــ

 

 

 

 

ــــن راحتــــــی که می خوانــــــی

 

نوشتــــــه نشــــــده اند.....

 

 

 

اگــــــر میفهمیـــــــدی

 

چشــــــــــم مـــــــــن

 

 

چشــــــــــم مـــــــــن بیــــــــا منو یـــــــــــــاری بکـــــــــــن

 

گونـــــــــه هـام خشــــــــــکیده شــــد کــــــاری بکـــــــــــن

 


 

غیـــــــر گریــــــــــــــــــــــــــه مگــــــــه کـــــــــــاری میــــــــــشـــــه کـــــــــرد
کـــــــــــاری از مــــــــــــا نمــــــــیاد زاریــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بکــــــــــــــــــن

 


 

اون کـــــــــــــــه رفـــــــــــــته دیـــــــــــــــــــــــــگه هیــــــــــچوقـــــــت نمیـــــــــــــــــــــاد
تــــــــــــــــــــــــا قیــــــــــــــــــــــــــــامت دل مــــــــــــــــــــن گریــــــــــــــــه میـــــــــخواد

 


 

هرچــــــــــــی دریــــــــــــــــــا رو زمیــــــــــــــــــــن داره خــــــــــــدا ، بـــــــا تـــموم ابـــــــــرای آســــــــمونـــــــا
کاشـــــکــــــــی میـــــــداد هــــــــمــــــــرو بـه چشـــــــــم مـــــــــن ، تـــــــا چشــــــــمــــــــام ببـــــــارنو گــــــــــــــــــریه کــــــــــنــــــــــــن

 


 

اون کـــــــــــــــه رفـــــــــــــته دیـــــــــــــــــــــــــگه هیــــــــــچوقـــــــت نمیـــــــــــــــــــــاد
تــــــــــــــــــــــــا قیــــــــــــــــــــــــــــامت دل مــــــــــــــــــــن گریــــــــــــــــه میـــــــــخواد

 

 

 

قصــــــه ی گذشتـــه هــــــای خوب مــــن ، خیلــــــی زود مثل یــــــه خــــــــــــواب تمـــــــوم شـــــــــــــــدن
حالــــــــــــــــا بــــــــاید ســــــــر رو زانـــــــــــوم بــــــــــذارم ، تــا قیـــــــامت اشــــــــــک حســـرت ببــــــارم

 


 

دل هیــــــــــچکی مثـــــــل من غـــــــم نـــــــداره ، مثـــــــل مــــن غـــــربت و ماتـــــــم نـــــــــداره
حالــــــا کـــــــه گریــــــــــه دوای دردمـــــــــه ، چرا چشــــــــــمم اشکشــــــــو کـــــــم مـــــــــی
اره

 

 

 

 

 

 

 بعضيـــ ادمها به بعضيــ چيزها

عادتــــ نميكنند مث من به نبودنـــــ تـــــــــو

•.♥ من حسرت ديدار تو دارم به كه گويم
از بهر تو من ابر بهارم به كه گويم
غير از تو كسى را به خدا دوست ندارم
 از نرگس چشم تو خمارم به كه گويم
♥.•

 

 

ای خدای مهربون دلم گرفته


با تو شعرام همگی رنگ بهاره
با تو هیچ چیزی دلم کم نمی یاره

وقتی نیستی همه چیم تیره و تاره
کاش ببخشی تو خطا هامو دوباره

ای خدای مهربون دلم گرفته
از این ابر نیمه جون دلم گرفته

از زمین و آسمون دلم گرفته
آخه اشکامو ببین دلم گرفته

تو خطا هامو نبین دلم گرفته

و ببخش فقط همین دلم گرفته

 

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

 

خطا از من است، می دانم 
از من که سالهاست گفته ام “ایاک نعبد
اما به دیگران هم دلسپرده ام
از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نستعین
اما به دیگران هم تکیه کرده ام
اما رهایم نکن بیش از همیشه دلتنگم
به اندازه ی تمام روزهای نبودنم 

 

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

 

هیـــچـــ وقتـــــ از خـــدا نخــواستــمـــ ؛

همــــهــ ی دنیــــا مـــالــ مـــنـ بـــاشهـــ...

فقـــط خــواستـــمــ... اونـــیـ کـــه دنیــــایــ منــــهـــ ؛

واســــــــه هیچــــکــــیـــ نبــــــاشــهــــ

 

 

 

 

 

 

 

یک روز می بوسمت
یك روز که باران می بارد ،
یک روز که چترمان دو نفره شده ،
یک روز که همه جا حسابی خیس است
یک روز که گونه هایت از سرما سرخ سرخ ،
آرام تر از هر چه تصورش را کنی ،
آهسته ، می بوسمت ...
که مبادا از فردا دیگر « عشق من »نباشی

 

 

 

 


 

 

 

یک روز می بوسمت.....

 

 

 

 

 

گــاه دلم می‌گیرد ، ...

گــاه زندگی سخت می‌شود ....

گــاه تنها ، "تنهایی" آرامش می آورد ...

گــاه گذشته اذیتم می كند ....

گــاه هوایت دیوانه‌ام می‌کند ....

این " گــاه " ها ، گــهگاه تمامِ روز و شب من می‌شوند ...

آن وقت بغض راه گــلویم را می‌گیرد ... ! درست مثل همین روزهــا ...!! 
  

 


این روزهای دلخراشــــ

پر از صدای قِچ قِچ آرزوهــــــــا

زیر دندانهای آسیاب روزگــــــــــار

تکه تکه ، خرد می شونــــــــــــد

آهنگ روزهایـــــم

آغشته به تکرار همین خرده آرزوهاستـــــــــــ...!

 

 

 

 

روزگارا ....

تو اگر سخت به من میگیری ،

باخبر باش که پژمردن من آسان نیست ،

گر چه دلگیرتر از دیروزم،

گرچه فردای غم انگیز مرا میخواند ،

لیک باور دارم دلخوشیها کم نیست ،

 

زندگی باید کرد .......

 

 

 

 

 

 

 


آرزو دارم شبی عاشق شوی...

آرزو دارم بفهمی درد را...

تلخی برخوردهای سرد را...

می رسد روزی که بی من لحظه ها را سر کنی...

می رسد روزی که مرگ عشق را باور کنی..

می رسد روزی که شبها در کنار عکس من

نامه های کهنه ام را مو به مو از بر کنی

 


 

کاش میفهمیدی ، در خزانی که از این دشت گذشت ،

سبزه ها باز چرا زرد شدند

خیل خاکستری لک لکها ، در افقهای مسی رنگ غروب ،

 تا کجاهای کجا کوچیده است

کاش میفهمیدی ، زندگی محبس بی دیواریست

و تو محکوم به حبس ابدی

و عدالت ستم معتدلیست ، که درون رگ قانون جاریست

کاش  میفهمیدی ، زندگی آش دهن سوزی نیست

عشق ، بازار متاع جنس است

آرزو ، گور جونمردانست

مرده از زنده ، همیشه هر آن ، در جهان بیشتر است

کاش میفهمیدی ، چیزهائیست که باید تو بفهمی ، اما ...

بهتر آنست ، کمی گریه کنم ...!!!

بهتر آنست ، کمی گریه کنم .... کمی ..........!!!

 

 


 

جاده ...

 

تا صدای بریدن رگ احساسات را

بشنوی و باور کنی

که به جایی خون ، اشک غم

در گوشه ی قلبت

جاریست !!

تا به باور برسی

که باید شکسته شوی

تا باور کنی که ....

باید رفت !!!

بدون او ......

جاده منتظر است !

انتهایش

چیزیست نیست ، جز

بی انتهایی !!!

 

 

دلتنگم ...

 

 

دلتنگم...نه برای کسی... از بی کسی ...!!!
خسته ام... نه از تکاپو... از در به دری...!!!
نه دوستی ... نه یادی ... نه خاطره ی شیرینی...!!!
تنهایم...
تنهاتر از آن سنگ کنار جاده...!!!
اما مشتاقم!!!
مشتاق دیدار آن کس که صادقانه یادم کند...

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

Jouseph
ساعت10:57---10 آبان 1391
سلام دوست عزیز شما لینک شدید لطفا مارو باعنوان PDN BOYS MUSIC و آدرس http://pdnboys.tk/ لینک کنید

باتشکر مدیریت : PDN BOYS MUSIC


marzi
ساعت15:40---31 ارديبهشت 1391
vebe khubi darinپاسخ:mcccccchttp://loxblog.com/images/smilies/smile%20(8).gifccccc

+عـــــ ـ ـآشـ ـ ـق شهـــــ ـ ـنآم+
ساعت19:10---26 اسفند 1390
سلام مونا جون از اینکه به وبم سر زدی وبت خیلی خوبه

setayesh
ساعت23:08---23 دی 1390
salam asIsam aXat kheyLI khOjelan man inke man alan linket mikonam to ham manO belInk

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







Power By: LoxBlog.Com